בלשכת ראה"מ זעמו: יו"ר הקונגרס היהודי העולמי הכין את אבו מאזן לפגישתו עם טרמאפ

    admin2 2 Comment on בלשכת ראה"מ זעמו: יו"ר הקונגרס היהודי העולמי הכין את אבו מאזן לפגישתו עם טרמאפ

    על פי הפרסומים, יו"ר הקונגרס היהודי העולמי, הידוע בדעותיו בנוגע לסכסוך הישראלי פלסטיני, נפגש עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן בכדי להכינו למפגש הראשון עם טראמפ • אם נשפוט על פי התוצאות, נראה שלאודר הצליח • אופס, אם לא סופרים את הציוץ שהנשיא מחק

    רון לאודר צילום: פלאש 90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בלשכת ראש הממשלה זועמים על יו"ר הקונגרס היהודי העולמי, רון לאודר, בעקבות הפרסומים שהוא זה שהכין את יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, לפני פגישתו עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ. כך על פי הדיווח ב'מעריב'.

    על פי הפרסומים, לאודר, שלו חזון פרטי בדבר הסכסוך בין ישראל לפלסטינים, מרבה לבקר ברחבי מדינות ערב ומנסה לגבש יחד אתם קונצנזוס סביב החזון שלו לשלום, וכעת לפני פגישתו של אבו מאזן עם נשיא ארה"ב, הזמין לאודר לביתו את יו"ר הרשות אבו מאזן, על מנת לכוונו ולסייע בעדו לרכוש את אמון הנשיא טראמפ המשתוקק לזקוף לזכותו את הסכמי השלום בין ישראל לפלסטינים.

    בלשכת ראש הממשלה שמעו על פעילותו של לאודר וזעמו. מיד עם היוודע דבר הפגישה המתוכננת ניסו אנשי הלשכה לטרפד את קיומה, אך ללא הועיל. הפגישה נערכה וככל הנראה הועילה ליו"ר הרשות לצלוח את הפגישה הראשונה שלו בבית הלבן עם נשיא ארה"ב טראמפ, ולצאת ממנו מחוייך ושבע רצון. (מנגד, בינתיים הספיק הנשיא טראמפ למחוק את הציוץ בו דיווח לעוקביו על דבר הפגישה עם אבו מאזן, הפרשנים חלקם רואים בכך סימנים לחוסר שביעות רצונו מיו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, וחלקם טוענים ששמא מחק את הציוץ לאחר שבטעות כינה בו את יו"ר הרשות 'נשיא').

    יש לציין שלא רק יו"ר הקונגרס היהודי העולמי סייע בעדו לצלוח את המפגש, יועציו וחברי המשלחת עשו ככל שביכולתם ללמוד ולפענח את הלכי רוחו של הנשיא החדש והלא צפוי, לאחר שנים ארוכות תחת שלטונו של אובמה חששו בצוות של אבו מאזן שקרבת היועצים היהודיים הרבים, ועובדת היות חתנו ובתו יהודים אורתודוקסים תעמוד להם לרועץ. כל ההכנות בד בבד עם ההכוונות של יו"ר הקונגרס העולמי לאודר, גרמו גם לנשיא טראמפ לצאת מחוייך אף הוא מהפגישה עם אבו מאזן, וקיבל בברכה את ההזמנה של אבו מאזן לבקר בבית לחם לאחר ביקורו הצפוי כאן בישראל בעוד כשבועיים.

    עוד מתקבלים דיווחים מארצות הברית על כך שרון לאודר יו"ר הקונגרס היהודי העולמי, סופג מחאה נחרצת בשבועות האחרונים על פעילותו ומגעיו עם מדינות ערב בכלל ועם יו"ר הרשות הפלסטינית בפרט. כשפעילים וארגונים יהודיים שונים בארצות הברית מכנים אותו "גיס חמישי".

    בעוד ימים ספורים נדע האם אכן ההכנה של רון לאודר ויועצי אבו מאזן הצליחה לשנות את המאזן שהיינו בטוחים שהוא נוטה לטובתינו או שמא הפגישה בבית לחם עם יו"ר הרשות הפלסטינית היא תהיה גולת הביקור בישראל. אגב, לישראל מגיע טראמפ לאחר ביקור נשיאותי בסעודיה.

    יצויין, כי רון לאודר הינו מכר של הנשיא האמריקאי עוד מילדות. במקביל, לאודר היה בעבר בקשר עם ראה"מ נתניהו ובין השניים לא נראה כי שוררת אהבה מרובה. האם המניע לפגישת ההכנה לאבו מאזן היה אישי? אין לדעת.

    'לב מלכים ושרים ביד ה".

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      יש לצערנו יהודים שמתנהגים יותר גרוע מגוים פשוט בושה!